Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-10, 00:32   #14
Candlelight
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Drammen
Candlelight er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp ang. ketolyse :)

hyggelig at folk svarer merker at jeg går veldig ofte på do, men så drikker jeg veldig mye også da også er jeg blitt veldig opphengt i denne ketostix`n.. jeg bruker så og si hver gang jeg er på do hvis jeg har den i nærheten.. kanskje dumt? har hatt utslag i et par dager nå, men på morran i dag var det ikke utslag, men har hatt det resten av dagen.. men det er kanskje normalt det og?
akkurat spist et deiilig måltid ! har vært på babyshower i kveld, hvor jeg fint klarte å holde meg unna både potetgull, brus og kaker! jeg er stolt!! jeg er veldig glad i slike ting, men jeg hadde faktisk ikke lyst på, og guuud for en deilig følelse det var
¨
har skumma gjennom boka til Torkil en gang før, men lest mest om dette på nettet.. den var utlånt på biblioteket i dag, så får fort meg ned dit igjen når den kommer inn igjen lese den ordentlig nøye denne gangen

føler meg god og mett iallefall, men i kveld har jeg frysi fælt.. nå er det jo -21 grader her da, men jeg hadde ikke spist på litt for mange timer, så jeg regna egentlig med at det var derfor jeg.. fikk liksom ikke varmen i det hele tatt, selv ikke med fyr i peien og teppe rundt meg.. nå er det litt bedre etter at jeg har fått spist..

nå gleder jeg meg bare til å legge meg, for nå er jeg trøtt
3.dagen på ketolyse i dag, og hittil går det iallefall veldig bra føler jeg

Candlelight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat