Skal ikke være lett dette her.. selv likte jeg bare gullerot. og jeg spiste løk om jeg ikke såg det.. jeg fikk så utrolig mye kjeft når jeg var liten fordi jeg plukka ut erterene fra spgaetti sausen... og fordi jeg plukka ut maisen og paprikaen fra pizzaen..
men det var meg.. jeg spiste det meste.. og 9 år etterpå kom lillebroren min til verden. han liker INGEN TING! han spiste 12 månders pastashell på nestle glass fra han var 10-11 månder til han var over 3 år sikkert. nesten ingenting annet spiste han. såg han fik 2 sånne glass her for 1-2 år siden og.. men jeg har slutta å bry meg.
han spiser INGEN grønnsaker.. eller han spiser rå gullerot. under middagen er det alltid krangel. og det ender altid med at han får sin egen mat. dette er som oftes fiskegrateng eller pølse og pomfri. gutten har vokst opp på pølse og pomfri. Jeg har prøvd og prøvd å fortelle han OG mamma at han må bare finne seg i å spise poteter og kjøttkaker med oss anndre.. nei han slipper unna.. han får 5 kjøttkaker uten saus for det like han jo ikke.. sammen med en stor dunge tyttebær syltetøy som han bruker mer eller mindre til dip. eller vi spiser fisk og han før PØLSER.
Og tro meg han ser sån ut og.
Jeg har utallige ganger nektet han mat fordi han sitter å syter og klager over NYDELIG hjemmelaget pizza. med litt løk i sausen.. OG det var det eneste.. og dette ender med at mamma kjøper grandiosa til han neste gang..
Jeg begynner å tenke at det er like godt jeg flytta.. hadde blitt gal vist ikke.. ALLE middager enda med en krangel mellom meg og de 2. og de rotter seg sammen og sier jeg er streng.
enten får han pølser, fiskegrateng eller loff skriver med egg og bacon eller sjokoladepåleg eller fårepølse..
men han drikker vann da.. det skal gutten ha.. for det gjorde ikke jeg  jeg begynte å like vann for 3 måndersiden når jeg begynte på atkins og ikke hadde noe valg..

|