|
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?
Føler meg også helt TOPP!! Magen er flat og fin (har ingen plager med luft o.l lenger) og jeg har det virkelig supert Det eneste jeg sliter litt med kjenner jeg, er at jeg veldig ofte blir veldig sulten på kvelden, men da har jeg jo i grunn brukt opp alt av karber - så DER sliter jeg litt - men det går seg nok til etterhvert 
Idag har jeg spist lapper til frokost, også blir det middag nå. Da blir det biffstrimler med sopp, litt løk, bitte litt mais og bernaise saus på. Lager etter pakken jeg, selv om det er litt mange karber i den Jeg trives best på litt over 15 karber, så da bryr jeg meg ikke så veldig om det blir litt over Sjekker at jeg er i ketose OFTE, og har ikke vært ute av den i det hele tatt siden jeg startet opp nå - så da er det jo greit 
Hodepine eller svimmelhet har jeg ikke merket noe til denne gangen heldigvis Håper jeg slipper også, for det er så ekkelt :S
Det eneste jeg merker er at jeg må tisse HELE tiden, men det er jo kanskje ikke så rart når jeg drikker mellom 3 og 4 liter vann hver dag 
|