Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-10, 11:45   #73
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

-25 er ganske mye for kaldt ja, kan godt gi seg nå!!!

Jeg var i Florida for et par år siden, i Ft Lauderdale og Key West..helt fantastisk! Key West var kjempe koselig, men som du sier det er nok veien ned der som er den fineste, så om dere har muligheten bruk lang tid. Vi kjørte rett ned og gikk glipp av mange fine badeplasser. (Er ikke noe særlig strender på selve Key West, men en koselig by)
Mamma og pappa hadde brukt mest tid på stedene på veien, og de hadde finni mange flotte perler....har lyst NÅ!
Ja, gleder meg til Thailand, eneste jeg har vært der er et par dager i Bangkok på vei til Australia, og det teller ikke. Er paradis-Thailand jeg gleder meg til nå. Lurer på hvordan det blir med maten der da, jeg virkelig elsker Thai mat, men må innrømme at risen også er en veldig god ingrediens i den sammenhengen. Time will show! Varme skal uansett bli fantastisk deilig.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat