Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-10, 09:43   #71
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God morgen i kulda!

Hehe..flink til og trene ja, jeg prøver på det, og vanligvs er jeg flink, men nå er det vist nesteh unntakstilstand her. Måtte ha startkabler for og komme meg hjem i går, så istedenfor og trene ble det ut på kjøretur for og lade bilen.. Det er lov og si man er LITT lei denne kulda nå. Bilen har nå fått hvilepause til det blir mildere vær, så da får heller jeg fryse litt og gå til jobb, og det gjorde jeg i dag i MINUS 25 GRADER! Jeg nekter og tro at det er sunt! Men når sant skal sies er det bare i ansiktet man fryser da, når man er flink og kle på seg skikkelig. Men jeg gleder meg nå usansett til varmere tider.
Og du, så deilig med tur til South Beach da!!! Jeg var der for 12 år siden (!!!!!) og det kan du bare glede deg til. Vi får motivere hverandre mot bikinisesongen som kommer litt tidligere i år, jeg skal nemlig til Thailand i den samme perioden. Woohoo!

Spennende med positiv vekt da! *Krysser fingrene*. Jeg har ikke så store forhåpninger egentlig, har prøvd tilsvarende noen ganger, så kroppen min er vel vant til det og trenger litt mer tilvenning..Da gjelder det bare og ikke gi opp..

ha en fin torsdag - snart helg!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat