Tråd: 5 kg i januar
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-10, 03:27   #37
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 5 kg i januar

Opprinnelig lagt inn av Lsn, her.

noen som har erfaringer med pillen alli her?. kan dere isåfall fortelle meg om den har funket for deg?evnt bivirkninger. merker mange her inne er utrolig negative til denne pillen. det kan jo også forstås. men jeg hadde en venninne som gikk ned mange kilo ved bruk av denne pillen.hun fikk ingen bivirkninger.hun gikk på lavkarbo kost

Da kan det godt hende det var kostholdet som gjorde at hun gikk ned og ikke pillen . Effekten for de som fikk bivirkninger som jeg har hørt om var ganske uhyggelig. Jeg vil heller gå sakte ned i vekt enn gå rundt og være redd for å gjøre i buksa . Det finnes ingen vidundermidler, kun langsiktige løsninger.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat