Tråd: Lår-mål
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-10, 17:36   #25
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lår-mål

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Nei, det gjør ikke det. Men det stod det i Bedre Uten Brød, og selv om det bare var en påstand uten bevis så velger jeg å tro at de har bevis i bakhånd. Kall meg naiv, men så mye annet av det de skriver har bevis, så jeg tror ikke de hadde kommet med en slik påstand uten noen form for beviser.

Trodde de med PCOS ikke hadde stabil mens?

Jeg er selv en tilhenger av den boka. Kan ikke huske å ha lest nettopp det, men nå er det en stund siden.

Pcos kan vises på så mange forskjellige måter, ikke alle har cyster en gang. Det som er mest tydelig hos meg er de mannlige kjønnshormone, cystene har heldigvis forsvunnet. Jeg gikk som sagt på p-piller i mange mange år, og hvordan det var før jeg var seksten har jeg ikke oversikt over. Men på p-piller så får man jo egentlig en falsk blødning. Etter at jeg sluttet så gikk det over stokk og stein ganske lenge, faktisk. Hyppige og underlige blødninger, for så å være borte litt vel lenge. Nå har den vært klokkeren i tre måneder

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat