Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-10, 14:18   #360
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Litt sen start på dagen i dag, får skylde på forkjølelsen
Har nok snudd døgnet noe med å sove på dagtid og ikke legge meg før i 2-halv-3-tiden
Har vært feberfri i over ett døgn nå, så kanskje jeg går på jobb i morgen - vi får se.
Når det gjelder mat så har jeg har holdt meg til dietten, men pga manglende matlyst har jeg nok ikke spist så mye som jeg skulle.
Greide ikke få ned all pastaen til middag i går, og hadde kun en halv pakke kjeks til kvelds. Men nå virker det som om matlysten er tilbake, og nå inntas sjokoladefrokostblanding

Hvordan går det med dere andre som startet fase 1 nå i januar, kommet godt i gang?

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat