Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-10, 11:05   #68
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God dag! Håper den blir bedre enn blæææh dagen i går! Hadde en skikkelig drittdag i går, skikkelig slack og relativt godterisjuk.. Fikk også bekreftet at jeg kan IKKE reise hjem etter jobb for og reise ut igjen på trening senere, hvertfall ikke når det er er så kaldt som nå. Kapitulerte rett og slett på sofaen, og det endte med at jeg "slapp" trening og heller fikk lov og legge med i badekaret.. Jaja, det var vel fortjent da.

Matmessig gikk det bra da, det ble rester etter laks til middag + litt eggerøre siden det ikke var så mye igjen. Også noen nøtter og litt salat på kvelden.
Frokosten var omelett, lunchen salat med laks..

Nye muligheter i dag på 3. dagen! Treningssekken sitter ved siden av meg, så i dag blir det bodypump og spinning.
Omelett spist til frokost, og nå drikker jeg te (Kapha stumulerende te, rensekuren og vann om hverandre.

-23 var det i dag...fint det!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat