Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-10, 18:17   #72
kveita
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: langt i nord :)
kveita er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

hei!
jeg er svært lite sulten, og er jeg det - er det ikke vanskelig å vente en time til jeg er ferdig på jobb haddde aldri gått før, haqdde spist halve middagen før den var ferdig...
Jeg laget ziggy lapper i går, men de smakte mye omelett, litt for mye.. kanskje jeg må ha på mere pålegg?? ble ganske fort sulten etter lunch, spiste en med majones, ost og skinke.. i morra skal jeg lage meg kylling salat med rømme dressing å ta med
og OBS!! OBS!! jeg skulle lage, og ble fornøys da jeg hadde revet ferdikjøpt ost i skapt - men i den var d 6 gr karber pr 100 gr!!! Jeg ble forskrekka, godt jeg leste på den først... de har vel tilsatt et eller annet..

jeg synes dette går smertefritt, litt "tung" i kroppen men ellers bra form. ikke merka noen ting.. blir nervøs for at dette ikke funker da ??

men skal nu veie meg på mandag igjen, det blir spennende. så har jeg gått ned er det jo rett.

Og jeg bakte store, luftige. lekre brød i går og spiste ikke en smule!! det er den verste fristelsen synes jeg, alt av brødmat og gjær bakst... men skyndtet meg å spise cc med rømme, druer og nøtter - nydelig!! da ble jeg veldig mett og brødet var ikke så fristende mer..

Artig å høre hvordan det går med dere andre..
ha en strålende tirsdags kveld, dette klarer vi!!

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat