Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-10, 11:25   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er meieriprodukter naturlig?

Paprika: Ok, men det er greit å vise til hva du var uenig i!
Jeg for min del får vondt i magen og legger på meg av meieriprodukter. Jeg ser at vi er veldig forskjellige her, og jeg mener fortsatt at det ikke er kjempenaturlig for mennesker å spise meieriprodukter. Men det er jo mange ting vi gjør i dag som ikke er naturlig direkte, om man skal pirke i det. Det er jo ikke det samme som at det er skadelig eller ikke bra for oss! Jeg tar kosttilskudd, jeg bruker komfyr, jeg trener yoga etc, som jo er veldig moderne fenomener. Selv om jeg ofte refererer til steinaldermennesket, mest fordi det er er en evelusjonær pekepinn, så har jeg ingen planer om å flytte inn i en hule og kle meg i skinn, drepe min egen mat og leve som de gjorde da.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat