Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-10, 23:35   #24
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ketose første kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Det er vel også det vi gjør fra tid til annen. Ketolyseboka bør ikke fremstilles som noen bibel, for det er den ikke. Det bare en av svært mange kommersielle bøker om lavkarbo. Og det finnes mange kontroverser, spesielt hva angår trening og lavkarbo (Bulldog og Pål), fett og proteiner (Gary Taubes, Dr M. Eades, Lindberg), alkohol (Lutz m.fl.) bruk av vitaminer og kosttilskudd (Gary Taubes, Sigurdsson) og fysiologi generelt - alle over.

Når det er sagt er det jo det meste i boka helt ok, og den fungerer jo etter hensikten, nemlig vektreduksjon.

Ikke bare vektreduksjon, er ikke primært ute etter det jeg. Men bedring av helse! Og DET har jeg oppnådd!!!

BTW sier Lutz at alkohol er ok?? Da stemmer jeg på ham! Vin har antitanter og er godt for hjertet!