Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-10, 16:35   #914
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Indiekid, her.

Men har legen sagt at du bare skal bruke det til du er fin igjen? Jeg lurer litt på om det var Oxytetral jeg gikk på en stund, og det er jo meningen at man skal gå på det over en lengre periode for varig resultat.

Og forresten; dette gjør du sikkert uansett, men jeg må bare få fram viktigheten av å rense huden skikkelig morgen og kveld, og dessuten få nok fuktighet i form av kremer..spesielt nå på vinteren. Rensing er essensielt!

Legen fortalte meg at man kan aldri helt bli kvitt rosacea. Men bare holde den i sjakk. Jeg gikk på laaange kurer til å begynne med, men utslettet kom tilbake med samme intervall og lik varighet uansett hvor lenge jeg gikk på medisinen. Derfor kortet jeg tiden ned til det jeg selv kjenner er nok.