Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-10, 12:59   #58
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei og godt nyttår til alle!

Her vil jeg også bli med. Jeg starter på fase 1 i dag, kombinerer med en rensekur for og virkelig komme igang med det nye året. Håper 2010 blir vårt suksessår!
Så fint om man kan følge hverandre her da, og komme med oppmuntringer og tips til mat. Jeg tok fase 1 litt før jul, og husker følelsen av og ikke være fristet av godteri..den gleder jeg meg til og få igjen. Har ikke vært sånn voldsomt i jula, har vært mer utskeielser av typen MASSE hjemmelagede rundstykker og sånn...så det skal uansett bli deilig og få igang kroppen igjen. Denne gangen skal jeg være flinkere til og holde meg mer unna sukkerfrie pastiller også, ble litt mye av det forrige gang.

Uten at jeg er noen ekspert tror jeg grønn te er helt ok - ikke bare ok, men veldig bra og drikke. Vær så snill og korriger meg om jeg tar feil. Jeg drikker ganske masse urtete.

Ha en fin første mandag i 2010!
-Victory.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat