Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-10, 00:06   #18
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Er meieriprodukter naturlig?

Jeg har skjønt det slik at syrnede melkeprodukter er tildels helsefrembringende. (Bare tenk på det folket som lever av geitekjøtt, yoghurt og honning, de blir jo steingamle og er spreke til de er 100 og vel så det. Husker jo ikke i farta hvor de lever, men det var oppe i noen fjellandsbyer.)

Jeg tror ikke at vi skal stirre oss blinde på hva som var hverdagskost i steinalderen, da hadde det ikke vært så veldig mye vi kunne spise i dag.
F.eks er blomkål og brokkoli (og de fleste kåltypene vi har i dag) ikke noe som fantes i steinalderen, men de er et produkt av målrettet "avl". Og da etter at mennesket ble jordbrukere.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat