Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?
Heisann!
Jeg har også alle 3 diagnosene. Har hatt hypothyreose i mange år, og også PCOS. C-peptid har da holdt seg innenfor normalen. Har hatt veldig store problemer med å gå ned i vekt, selv om jeg har spist ketogene dietter og trent flere ganger i uka. De siste månedene har i stedet vekta gått oppover. Dette skyldes nok en del at jeg ikke har fått trent like mye, men også at jeg har hatt veldig mye stress både fysisk og psykisk.
Jeg tok en ny c-peptid ( lå litt under 700 sist). Denne gangen var verdien på ca 2500. Jeg har nå fått Metformin som jeg skal ta 3 tabletter av pr dag. Begynte med dette for et par uker siden, hender jeg glemmer det, men blir i hvert fall 2 pr dag. Har også fått Reductil 15 mg. Tar fra før Levaxin 0,1 x 2.
Har ikke merket bivirkninger enda.
Jeg skal gå på ketogen diett fra i morgen, men siden jeg fikk greie på dette rett før jul, ville jeg kose meg i jula. Jeg pleier alltid å legge på meg 3-5 kilo i løpet av jula, men nå har jeg faktisk gått ned 0,5 kg. Kan ikke skjønne annet enn at det må være pga medisinene. Skal bli spennende å se hvordan det blir når jeg starter dietten
|