|
Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?
Jeg tror det er flere en oss! Mørketallet er nok ganske stort ...
Jeg har opplevd utrolig mye frustrasjon ved å være ekstremt strikt i flere år uten å få særlige resultater utover det første jeg gikk ned i starten (nitten kg), jeg har til og med opplevd å gå opp, uten øyensynlig grunn. Så for meg var det en lettelse å vite at det ikke var ''min skyld'' at jeg ikke gikk ned i vekt, og jeg tror i alle fall at jeg går ned i vekt nå (tør ikke å juble helt før jeg kommer under laveste notering, som for meg er 77,8 kg og 88 cm i midja). Og når du sier det så virker det som om midjen min stadig blir mer markert, og at jeg har lagt litt på meg på hoftene (hvilket er bra da jeg har veldig smale hofter i forhold til resten av kroppen, i tillegg til at de har vært nesten beinete). Men det er jo også veldig typisk insulinresistent kropp, med epleform framfor pære/timeglass som jo er mer tilnærma en kvinnelig ''normal''!
Nå måtte jeg trappe ned til to tabletter på grunn av stadig mer kvalme, men øver meg på å bli bedre på å spise nok mat, og håper jeg kan øke tilbake til tre.
Går du også på Diane p-piller, forresten? Har resept, men ikke fått økonomisk anledning til å ta det ut ennå.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|