Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-10, 01:30   #21
Chunky
Gjest

Sv: Ett år med lavkarbo

Oj - her var det veldig mange hyggelige tilbakemeldinger. Vil bare si til de som måtte ha dårlig samvittighet etter jula at vi også har skeiet ut. Dette er ingen religion. Barna har fått kaker og julestrømpe med vanlig godteri, og jeg har spist 2 hele Ben and Jerry iskrem m.m.

Det som betyr noe er selvsalgt hvordan man lever i hverdagen. Stress er antageligvis den viktigste showstopperen for vektreduksjon, og dårlig samvittighet burde nesten hatt en egen skala på vekta. Det finnes faktisk en veldig god vitenskapelig forklaring til hvorfor det er slik, men jeg har bestemt meg for å styre klar av lange, og for de fleste, uforståelige biologidiskusjoner i 2010. Ble nok av dem i fjor Men mitt beste råd er i hvert fall å forsøke å stresse ned. Om det tar 3 eller 20 måneder å nå idealvekten, so be it. Livet skal tross alt leves hver eneste dag i mellomtiden. Og lavkarbolivet er i hvert fall ernæringsmessig bedre enn alle andre alternativer, med god margin.

Så finn frem til en god innvandrebutikk med grønnsaker, en rimelig halalslakter, og en god gammeldags fiskehandler, så blir 2010 et sunt og godt år med en ny verden hva angår helse og matglede.

Sist redigert av Chunky : 03-01-10 kl 03:05.
  Svar med sitat