Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-10, 14:53   #8
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Pilot, her.

Neida, er klar over det med stivelsen å sånn. Så ble bare litt medister på julekvelden og 1.dag jul.. Samtidig som jeg var veldig streng de første 14 dagene.. Ellers kan jo nevnes at jeg ikke har kommet noe særlig på do siden jeg begynte på kuren å da:-(( Kan gå 4-5 dager før jeg får gjort noe. Vet at man ikke skal henge seg så veldig opp i vekt, men lettere sagt en gjort det, men hadde jo regnet med å gått ned litt på 4 uker da, og ikke gått opp;-) Samtidig som de målene også kan lyve litt ettersom man råker likt med målebåndet hver uke?!?!

Vel, en pølsebit 0g en medisterkake er n0k til å gi meg 3kg vann i kr0ppen s0m kan sitte i ei uke..
Ellers kan det være at en del av vekten h0s deg er at du har en del i tarmene. Spiser du grønnsaker til hvert måltid? Det skal man på ket0lyse 0g det hjelper 0gså på magen, siden grønnsaker inneh0lder fiber.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat