Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 02:32   #319
Jojodama
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hei Fumle, og vel overstått, og GRATULERER med vekta til tross for litt konfekt!
Jeg skeiet kun ut med en god skje kålrotstappe til pinnekjøttet. Nei, jeg skeiet også ut med 3 epler, (bitte-bitte-små - hehe) og er der i dag hvor jeg ikke tør å veie meg. Skal på vekta på onsdag. Tror ikke jeg har gått opp i hvert fall! Jeg har håpet om at jeg i hvert fall står på det jeg gjorde før jul. Om jeg har gått ned noen gram, så er det ekstrabonus!!!! Gru-gleder meg til onsdag morgen og gjensyn med vekta .... Er optimistisk og glad, fordi vi har hatt en så utrolig hyggelig familiejul! Er sikker på at gleden er med på å holde vekta på plass. Men jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til hverdagen igjen, med de faste måltidene jeg har kontroll over .....

Åh så flink du har vært! Jeg skeiet ut med ALT på julaften , jeg som ikke skulle gå heeelt av skaftet..hehe..
Jeg gikk opp 2 kilo jeg, fra lillejulaften til 1.juledag, og har ligget der i strøket i flere dager. Har ikke veid meg idag, så blir spennende å se i morra.

1.juledag var det tilbake på ketolyse! ikke noe slinger i valsen, nei! Har spist masse "lovlig" godteri og snop. Multekrem, ketolysekaker og kjeks, atkins bar osv. Grønnsakene ligger pent i skuffa si i kjøleskapet..hehe.. Stixen hadde endelig litt farge i kveld, så jeg er ved godt mot. Gleder meg også VELDIG til hverdagen igjen. Slutt på dette spisepresset som er i jula.

Men først; familieselskaper, og enda mer spising!
Fortsatt god jul til dere alle, og godt nytt ketolyse-år!