|
Sv: Legen kunne konstatere at jeg hadde blitt sunnere
Opprinnelig lagt inn av achillea, her.
Jeg håpe ikke at TSH har fordoblet seg? Da bør du i alle fall passe godt på resten av stoffskifte-verdiene dine med ganske tette blodprøver. Jeg har hatt mye tull med stoffskiftet etter at jeg begynte med lav-karbo. Sliter enda etter 1 år med å finne en korrekt dose Levaxin.
Normalverdier står som 0,40-4,40. Jeg gikk fra 1,5 til 2,8. Så ser jeg det ikke som ett problem. Men selvfølgelig, hvis det går over normalverdiene så kan det jo bli ett problem.
Opprinnelig lagt inn av achillea, her.
Ellers er det jo bra at du har funnet et kosthold som du trives med og som har den hyggelige bivirkningen at vekten går ned 
Jeg har pause akkurat nå, og GLEDER meg til jeg skal over på lavkarbo igjen. Det er helt forferdelig å kjenne opp- og ned-turer på blodsukkeret, og så har jeg konstant hodepine og føler meg trøttere. Heldigvis har jeg ikke bodd på toalettet som det ble antydet at man kom til å gjøre hvis man skeiet skikkelig ut i jula.
Men jeg vil måle c-peptid og ta en glukosebelastning, og da måtte man visst ta pause i en uke for å få nøyaktige resultater. Og da kan man likesågodt ta den pausen i julen.