Tråd: Snavel?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-04, 14:58   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Cavalier sjokolade
baconsvor/gull
popcorn
pepsimax.( skal prøve å holde meg til farris,men velger å hå dette på lur så jeg ikke går rett på colan)

Cavalier, - prøv å få ta i Lindt Excellence 85 % isteden, og se om du klarer deg med en rute til dagen (10 gram). Jeg er tidligere "sjokoman" og spiser Lindt Excellence hver dag !! Ikke tilsatt søtstoff of har minimalt med sukker.

Total: 52 Fat:4 40 77% Sat:3 25 47% Poly:0 2 3% Mono:1 13 26%Carbs:3 8 15% Fiber:1 0 0%Protein:1 4 8%Alcohol:0 0 0%
2 net karber pr 10 gram

Baconsvor uten kryddertilsetning er bedre enn bacongull (posten med bacongull jeg fant i butikken inneholdt krydder med SUKKER ) Men hvis du ikke spiser alt på en gang går det vel greitt.... (jeg klarer IKKE å begrense meg !!)

Popcorn !! FYFYFYFYFY
Total: 254 Fat:3 25 11% Sat:0 3 2% Poly:1 11 5% Mono:1 7 3%Carbs:52 167 75% Fiber:10 0 0%Protein:8 32 14%Alcohol:0 0 0%

42 net karber pr 100 gram !!! Og det er UTEN salt, smør/olje eller andre krydder !!

Pepsimax = Aspartame etc etc Farris er mye mye bedre !!

Støtter det er med nøtter, - macadamia, valnøter, mandler .....ellers er de der salte lakris trekøverne vanvittig gode...

Og Lise - HVOR har de peanøttsmør uten søtstoff ???? Har lett meg ihjæl !!

GOD HELG I VOGNA !!