Opprinnelig lagt inn av Begod
Cavalier sjokolade
baconsvor/gull
popcorn
pepsimax.( skal prøve å holde meg til farris,men velger å hå dette på lur så jeg ikke går rett på colan)
Cavalier, - prøv å få ta i Lindt Excellence 85 % isteden, og se om du klarer deg med en rute til dagen (10 gram). Jeg er tidligere "sjokoman" og spiser Lindt Excellence hver dag !! Ikke tilsatt søtstoff of har minimalt med sukker.
Total: 52 Fat:4 40 77% Sat:3 25 47% Poly:0 2 3% Mono:1 13 26%Carbs:3 8 15% Fiber:1 0 0%Protein:1 4 8%Alcohol:0 0 0%
2 net karber pr 10 gram
Baconsvor uten kryddertilsetning er bedre enn bacongull (posten med bacongull jeg fant i butikken inneholdt krydder med SUKKER ) Men hvis du ikke spiser alt på en gang går det vel greitt.... (jeg klarer IKKE å begrense meg !!)
Popcorn !! FYFYFYFYFY
Total: 254 Fat:3 25 11% Sat:0 3 2% Poly:1 11 5% Mono:1 7 3%Carbs:52 167 75% Fiber:10 0 0%Protein:8 32 14%Alcohol:0 0 0%
42 net karber pr 100 gram !!! Og det er UTEN salt, smør/olje eller andre krydder !!
Pepsimax = Aspartame etc etc Farris er mye mye bedre !!
Støtter det er med nøtter, - macadamia, valnøter, mandler .....ellers er de der salte lakris trekøverne vanvittig gode...
Og Lise - HVOR har de peanøttsmør uten søtstoff ???? Har lett meg ihjæl !!
GOD HELG I VOGNA !!