Har du sett, etter å ha hørt hva dere har sagt, letet jeg fram en gratis prøve jeg hadde fått for en stund siden - nemlig psylluim! Er bare 25 stk, står at anbefalt dose er fra 6-10 stykk 1-2 ganger daglig. Tror jeg nøyer meg med 2 om dagen, vil jo ikke at det skal stoppe helt opp heller Så får vi se hva som skjer! Er forresten 450 mg knuste loppefrøskall i hver kapsel, syntes det hørtes MYE ut jeg (er vant med vitaminpiller som har substanser i seg som er mikrogram osv..)
Takk for alle tips! Kristian; det var gode råd å ta med seg videre!
Albertine: Takk for tips, jeg bare trykker søk og skriver inn, jeg, får jo som regel 7 sider bare med dagbøker der ordet er nevnt, så jeg gidder ikke se i dem..
Nille: Takk for tips! Du er alltid så snill og god, kommer med gode svar! Ja, nå går jeg jo ikke helt på Atkins da. Mere nesten vanlig kost (utenom poteter&ris,vanlig brød osv, og ikke spesielt sukker). Men skjønner hva du mener. Og takk for at du sier det!
Luringen; Takk for at du tok deg tid til å svare! Ja, vet jo at du har vært plaget med magen - visste bare ikke hvordan. Var nettopp hos legen og, og det var jo ikke noe i veien med Magnesium/Kalsium og slikt..(uten om høyt jern, men diarè ekke en bivirkning av det). Men har Kal-Mag som jeg kan ta, er vel ikke noe galt med litt for mye av Kalsium&Magnesium?
Jupp, skal bli flinkere å spise brokkloien og blomkålen min det er jo såå godt og! Tror at det blir litt bedre når jeg begynner å spise Ryvita igjen og? Der er jo litt fiber (vet ikke om det er "rett" fiber?).
Tuusen takk for at dere bryr dere 
fra meg..
|