Tråd: Fiber
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-05, 13:32   #9
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 41
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Har du sett, etter å ha hørt hva dere har sagt, letet jeg fram en gratis prøve jeg hadde fått for en stund siden - nemlig psylluim! Er bare 25 stk, står at anbefalt dose er fra 6-10 stykk 1-2 ganger daglig. Tror jeg nøyer meg med 2 om dagen, vil jo ikke at det skal stoppe helt opp heller Så får vi se hva som skjer! Er forresten 450 mg knuste loppefrøskall i hver kapsel, syntes det hørtes MYE ut jeg (er vant med vitaminpiller som har substanser i seg som er mikrogram osv..)

Takk for alle tips! Kristian; det var gode råd å ta med seg videre!

Albertine: Takk for tips, jeg bare trykker søk og skriver inn, jeg, får jo som regel 7 sider bare med dagbøker der ordet er nevnt, så jeg gidder ikke se i dem..

Nille: Takk for tips! Du er alltid så snill og god, kommer med gode svar! Ja, nå går jeg jo ikke helt på Atkins da. Mere nesten vanlig kost (utenom poteter&ris,vanlig brød osv, og ikke spesielt sukker). Men skjønner hva du mener. Og takk for at du sier det!

Luringen; Takk for at du tok deg tid til å svare! Ja, vet jo at du har vært plaget med magen - visste bare ikke hvordan. Var nettopp hos legen og, og det var jo ikke noe i veien med Magnesium/Kalsium og slikt..(uten om høyt jern, men diarè ekke en bivirkning av det). Men har Kal-Mag som jeg kan ta, er vel ikke noe galt med litt for mye av Kalsium&Magnesium?

Jupp, skal bli flinkere å spise brokkloien og blomkålen min det er jo såå godt og! Tror at det blir litt bedre når jeg begynner å spise Ryvita igjen og? Der er jo litt fiber (vet ikke om det er "rett" fiber?).

Tuusen takk for at dere bryr dere
fra meg..

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat