Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-09, 13:19   #310
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

TAKK UNIVERSET, TAKK KROPPEN MIN, TAKK TIL DERE HER INNE SOM HAR HOLDT MOTET MITT OPPE! Jeg gikk på vekta i dag.... -som dere ser av andre innlegg har jeg strevd fælt. Begynte i slutten av oktober på Atkins, byttet til ketolyse, og gikk opp og ned. Startvekta var 94,8. Så var det minus 200 gram, minus 100 gram og pluss 200 gram.... osv.Treigt, treigt,treigt. Forrige uke var det vel minus 4 kilo, eller var det for to uker siden? Så begynte jeg å bli litt mer glad i meg selv igjen, jeg bestemte meg for det! Å være glad i den kroppen jeg har, sto på, takket være dere. I dag veide jeg 87,7 - JA! 87,7! Jeg turte ikke å prøve en gang til! Men det må jo være sant? Og hvis det er sant det vekta viste, så har jeg gått ned 7,1 kilo! Jeg tror hemmeligheten MIN, er å drikke mer vann, jeg har ikke vært så flink til det. Spist litt mer grønnsaker, og bestemt meg for at jeg skal være glad i meg selv, UANSETT!
Herregud, 7,1 kilo! Det er et eventyr for meg. Så nå er det go-go-go! Julegavene er i hus, julematen likeså (kan spise masse av det!) - jeg ajour med skrivingen, har allerede ferdig tre bøker som skal ut i 2011, pluss de seks som kommer fra mars og utover. Jeg takker også KAROLINE, hovedpersonen i bøkene mine for at hun holder tankene mine unna utskeielser, for når jeg skriver, så glemmer jeg fullstendig tiden og sult! Og jeg takker enda en gang DERE ALLE her inne som oppmuntrer og støtter! Klem, klem, klem til dere alle!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat