Skjønner godt behovet... Det er vel masse du kan kose deg med egentlig, men mye av det krever at du lager det selv..... Men siden du spør slik, så går jeg ut i fra at du ikke er ute etter slike oppskrifter... Tror jeg ville holdt meg unna popcornet og spist peanøtter i stedet! 86% sjokolade Ellers å drikke: Så er jeg helt hekta på hjemmelaget iste for tiden... Sånn Londonherbal tea med peach eller raspberry smak kokt opp trekke i en liten kopp i 5 min. så har jeg i en sånn måleskje med stevia og heller det over i et glass stappfullt av isbiter. Det er himmelsk det! (får dekket endel søtbehov også! Du kan lage deg eggedosis med stevia - Men husk å piske eggedosisen først og ha steviapulveret i etterpå, hvis ikke får du den ikke stiv. Dette kan du ha bær til om du vil, eller du kan kjøre det i en foodprossesor sammen og få en slags sorbet - helt nyyyydelig! Ellers så kan du jo spise macedamianøtter, paranøtter og walnøtter - disse har jo lavt karboinnhold! Vi pleier å fylle en stappfull boks med nøtter i løs vekt fra nøttefabrikken... God Helg! Og kose deg masse! (med lovlige utskjeielser sånn at du fortsetter å ha det bra etterpå også! )