|
Sv: Utskeielse i julen
Har hatt 1 utskeielsesdag etter starten for 2 1/2 mnd siden, ble overhodet ikke dårlig, fortere METT enn før- men DEN er grei. Skulle nesten ønske jeg ble skikkelig dårlig, for da hadde det kanskje ikke fristet med utskeielser i julen. Men jeg er et julemenneske, elsker alt med den- inkludert maten. Så jeg skeier nok ut det jeg har bestemt meg for tenker jeg, men potet/ris/ pasta/ brød savner jeg ikke( har allltid elsket alt det, kuttet heller ut middag før)Så det kommer jeg ikke til å skeie ut med, skeier heller ut med de tingene som utelukkende hører julen til uansett,men er i gang med lavkarbo baking nå, så det blir nok ikke så mye søtsakerutskeielser som jegvhadde bestemt metg for, var jo så mye godt her inne på sidene.Mannen min skjønner ikke hvorfor jeg mener jeg må ha minst en kveld til med baking før jul....... sier han som har hjulpet GODT til med å smake på alt jeg baker he he Samtidig som han gjør det, suser han ned i vekt- 12 kg på 10 uker.Mends jeg bare håper å ikke gå opp for mye, så håper jeg på litt bedre resultater når jeg starter på ny den 2. januar.
|