Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 03:37   #865
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er det noen av dere her inne som har kjøpt sofa på JA møbler? Denne butikken finnes i Egersund og på Hana (tror jeg)....

Jeg er på utkikkk etter ny skinnsofa og har funnet meg en vinkelsofa i brunt skinn på JA Møbler som jeg likte så godt. Men jeg er så i tvil om kvaliteten er noe....og siden den ikke koster 2,50,- så hadde det vært greit å vite om det er en skikkelig sofa.....

Oi, enda en fra sør-Rogaland? Jeg er fra Moi.

Har ikke kjøpt på JA møbler, men vet om flere som har kjøpt på møbelskavanken på Moi, og det blir vel ca det samme. Forresten... La de ned den? Hmmm.... I alle fall, husker at faren min kjøpte en vinkelsofa i svart skinn til 3000 og vi har ikke funnet noe galt med den, og den har vart i 6 år til nå og ser like fin ut. Hvis den fortsatt er åpen, så ligger den rett ved Mega, i andre etasje i fabrikken bak (bak = bort fra E39). Jeg skal spørre foreldrene mine i morgen om den fortsatt er åpen og om han vet noe om JA møbler. Huskelapp på mobilen er satt på.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC