Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-09, 23:18   #60
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Panikkanfall ...

Opprinnelig lagt inn av Krizzi, her.

Panikkanfall er en høyst reell sykdom. Men kanskje du mener at det noen ganger kan være en somatisk sykdom…

Er det jeg mener ja, jeg kaller panikkangst for en tullting.. selv om den er psykosomatisk. Liker ikke det ordet.
En lege jeg snakket med for mange år siden sammenlignet en steriliserts manns orgasme med det å ha panikkanfall.. Den intense følelsen underveis er reeel, men begge deler er blårøyk/fake. Æhh er ikke så flink å forklare jeg, poenget er at den kroppslige følelsen av at noe er gærnt er like sterk hos en som har reell feks hjertetrøbbel som hos en som har panikkanfall med henholdsvis hjertet som symptom.

Sist redigert av Kanutten : 17-12-09 kl 23:40.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat