Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-04, 10:15   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det var kjempelurt med de strikkene !!

Jeg har en 5 dl flaske på jobben. Når jeg kommer på jobb fyller jeg den og et glass som tar 3 dl. Som regel fyller jeg flasken minst 3 ganger i løpet av et skift (8-9 timer) . Hjemme har jeg en karaffel som tar 8 dl. Jeg fyller den når jeg kommer hjem og har som mål å fylle den ytterligere 2 ganger utover kvelden. I tillegg har jeg et stort glass på 3,5 dl som fylles og drikkes med alle kosttilskuddene om morgenen + et glass til til Oregano oljen - morgen og kveld ( Oooops den glemte jeg i morges !!!! *shit*)

Hvor mye vann blir dette da ? Hm.... *teller på fingrene* - Ja Minst 4 liter, nesten 5 liter til dagen....Jøss ante ikke at det var SÅ mye !!

Skal innrømme at det ser litt annerledes ut når jeg jobber kveldsskift. Drikker det samme på jobb, men hjemme på formiddagen går det max 1 - 1,5 karaffel - altså ca. 3.5 liter.

I helgen - hvis jeg går på golfbanen har jeg bare med meg 5 dl flaske. Egentlig burde jeg hatt med meg enda mer, men siden det ikke er toalett på hvert utslagssted...... Etter 7 hull må jeg omtrent stå med beina i kors når jeg slår ut for ikke å tisse i buksa. Etter 9 hull løper jeg til doen og forsinker de jeg går med. Skulle jeg drikke mer vil ingen spille med meg. Og der er LANGT til doen !!

Om sommeren drikker jeg alltid masse vann...... Har ikke regna på det. Men den med strikkene skal benyttes nå i sommer. Takk for god ide !!

*glubb* *glubb*

Jeg skal måle og holde vannregnskap en stund, bare for moro skyld !!
Siden jeg skjelden eller aldri drikker noe annet enn vann blir det ikke vanskelig !