Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-09, 00:52   #2
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Klamrer meg til lasset, men detter snart av ...

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

Har ligge på omtrent 50-60g karbs per dag, men har nok skeia ut ganske ofte i helgene... Eg har lyst å ete chips og sjokolade, brød og spaghetti i laaaaaange baner!!! HUFF...

Og ingenting blir bedre av at du er sint på deg selv, vet du!

Men jeg lurer litt på om kanskje noe av nøkkelen ligger i det jeg har sitert ovenfor. At det at du ligger såpass høyt i karber som du gjør med 50-60 i hverdagen og gjerne mer i helgene kanskje er med på å gjøre det vanskeligere for deg ved at du hele tiden vedligeholder behovet for karboholdige matvarer. Tror det kanskje kunne vært lettere for deg å knipe litt på karbene i dagliglivet også, for da ville du antakelig ikke fyse like mye på disse matvarene lenger. Og aller minst blir behovet for denslags om du velger et ketose-kosthold.

Fint at du klamrer deg fast, i alle fall, og fint at du skriver om det her. Det er alltid lettere når man kan dele de tunge stundene med noen.

Lykke til videre!