Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-09, 13:00   #852
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har i løpet av mine 15 yrkesaktive år kun motatt 500 kr i arbeidsledighetstrygd- og de måtte jeg levere tilbake, da jeg hadde glemt det kom inn noen tusen fra en tidligere arbeidsgiver den måneden.( feriepenger)Noen år senere flyttet jeg og begynte å sende inn kort, da jeg ikke hadde fast jobb (år 2000), fikk helt sjokk da det viste seg at de 4000 jeg hadde tjent på vikaroppdrag her og der var så mye at jeg ikke hadde rett på noe fra NAV- alene med 2 barn og lån- kuuuult. Skremte vettet av meg det der, så det jeg gjorde var å hive meg ut i flere jobber på en gang, til jeg til slutt fikk langvarige vikariater og litt og litt fast, har 50 % fast nå da. For jeg synes IKKE det er enkelt å forstå seg på systemet på NAV, men der er meg da

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline