|
Sv: Opp i vekt?
Da er alle melkeproduktene kuttet helt og kaffen forsvinner i morgen...Merker dog at jeg allerede etter kun 2 dager uten melkeprodukter føler meg helt annerledes. Spiser en pakke bacon og en avocado til frokost. Bakonet stekes i en ss smør, og jg får i meg alt fettet fra stekepanna. Smaker utrolig godt, og holder meg mett i 5-6 timer merker jeg. Så har jeg spist en biff med masse smør, og det har holdt resten av dagen. Lurer også på om jeg er allergisk mot oster og fløte og slikt. Når jeg spiste det merket jeg at jeg var veldig seig om morningen og veldig slimete. Nå er jeg ikke seig og ikke slimete, og har heller ikke det samme suget etter mat som jeg hadde når jeg spiste melkeproduktene. Blir jo spennende å teste ut på langen, men med kun 2 gode måltider om dagen føler jeg meg nå mye piggere enn jeg gjorde med 3-4 for et par dager siden
I går og i dag har jeg til og med hatt energi til å gå meg 2 lange turer, gått på besøk hos venner + trent en time om dagen hjemme. Merker jo at den eksplosive energireserven ikke er der, men det virker på samme tid som om energilageret heller ikke blir tømt. At det er en jevn energipool som man går på over lengre tid liksom.
En spennende uke foran meg nå ja. Takker for alle tipsene som jeg håper vil funke
LJ
|