|
Hvor starter pcos-ere?
Hei hei
I dag starter jeg famlende på veien jeg skal gå for å finne tilbake til meg
Her er jeg helt ny og fullstendig grønn på kontrollert kosthold, men ser så mange hyggelige meldinger her inne, så jeg gleder meg til å ta fatt. Håper jeg blir aktiv og kjent med flere her inne etterhvert.
Fikk diagnosen PCOS for ca to måneder siden og det var ganske så slag i mellomgulvet, og frem til nå har jeg bare presset det videre ned i magen og ikke hatt overskudd til å ta tak i dette. Fullt opp med skole, jobb og vanlige dramahendelser i livet - som folk flest, er det vanskelig å begynne å snu. Nå nærmer deg seg semesteravslutning og juleferie hos svigers venter rett rundt hjørnet. Jeg har bestemt meg for å bruke ferien på å bygge opp litt på kunnskapsnivået og finne masse spennende retter som jeg kan prøve meg litt på - dette blir gøy
Har startet med å surfe rundt på tråder her inne og lest en god del på lindberg sin hjemmeside... Men hvor begynner jeg egentlig? På det nåværende tidspunkt kjenner jeg jo ikke kroppen godt nok til å vite hva som passer for meg og hvordan det er best å gå frem for å prøve og feile litt.. Så jeg tror jeg starter med å høre med dere andre som har pcos. Hva har fungert for dere og hva har absolutt IKKE fungert?
|