Tråd: Opp i vekt?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-09, 18:34   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Opp i vekt?

Ja, det kan være litt kjedelig, men du har jo alskens krydder som kan gjøre ting litt bedre. F.eks synes jeg det er fantastisk godt å ovnssteke nakkekoteletter med chillipulver og drysse over krøsta hvitløk sammen med salt og pepper, og så lager jeg smørsaus til. Fet fisk med eggesmør er også veldig smakfullt! Om man prøver å være litt fantasifull, så går det meste.
Jeg brukte kokosmelk til gryter og sånn, som en erstatning til melkeprodukter. Kokos har mye mettet fett!
Når man craver noe, så kan det vitne om en grad av intoleranse for nettopp det som man craver på. Jeg spiser meieriprodukter svært sjelden så lenge jeg fortsatt har litt igjen å gå ned i vekt, men om jeg gjør det, så kjenner jeg suget etter det i flere dager etterpå.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat