Tråd: Mål!
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-09, 13:42   #38
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg føler meg ofte "tom", sånn uten følelser liksom, hvarken glad eller lei,
bare nøytral.
Men jeg prøver å kjenne etter, når og hvorfor jeg er glad, når jeg er det,
og det er vel en begynnelse?
Og jeg lurer litt på om jeg bør tenke på ett ønske av gangen, eller om jeg kan
tenke på flere i løpet av dagen. Dvs, at jeg feks konsentrerer meg om ett ønske¨
på morgenen, ett annet midt på dagen, og evt et tredje om kvelden.
Eller blir det feil?
Har liksom ikke funnet ett godt svar på dette. Har laget visionboard som
bakgrunn og skjermsparer, og der sviver jo 5-6 ønsker/visjoner på en gang.

jaja, vi prøver hvertfall

Hei på deg. Den gangen jeg var virkelig flink med denne metoden, startet jeg med ett ønske i slengen. Og da jeg følte at jeg var "der", med ett ønske morgen og et midt på dagen og et om kvelden, begynte jeg å se meg selv i oppfyllelsen av alle ønskene mine. Det viktigste her er at man ER i følelsen av at alt er slik man ønsker det. Den gangen hadde jeg økonomiske bekymringer, og det første som skjedde var at det plutselig datt ned masse uventete penger! Senere kom andre ting, små og store. Så kommer dagene hvor du "glemmer" det hele, og alt sklir ut. Der har jeg vært en stund, så jeg har akkurat begynt igjen, etter at jeg fant denne tråden til HP. Og jo, det går bedre for hver dag. Er enda ikke der hvor jeg kan være helt i følelsen, men jeg vet at det kommer, for jeg har vært der før! Trening, trening og atter trening, noen ganger går det fort og andre ganger føler man at man ikke får det til. Det virker likevel, bare du prøver! Lykke til.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat