|
Sv: Opp i vekt?
Hva spiser dere da? Når dere skal kutte ut melkeproduktene? Jeg har nok brukt for mye fløte, tenker jeg.
Var en tur innom vekta i sted og så at den var en kilo opp, det betyr at siden midten av oktober har jeg gått ned 2!!!kg. Rett og slett litt deprimerende.
Ikke har jeg skeiet ut, (kun en gang hvor det var planlagt, og kun et måltid) men holdt meg til den fete filosofien.
Jeg starter dagen med eggeomelett av 4 egg, ca 4 ss fløte. Inni omeletten legger jeg bacon eller salami, fet ost og av og til litt sopp. Denne omeletten holder til to måltid, så jeg spiser det samme til lunsj. Middag er gjerne kotelett, kyllingfilet, laksefilet e.l. som kuttes i biter og stekes sammen med smør, litt løk, hvitløk fløte creme fraishe og av og til litt ost som smelter sammen med det andre. Av og til putter jeg i brokkoli eller noe annen grønnsak (som vokser over jorda Som regel blir det tre måltid, av og til fire. Kommer an på hvor tidlig jeg starter om morgenen. Det fjerde måltidet blir da gjerne et par tynne skiver av et brød jeg har funnet her inne, med smør og ost.
I løpet av dagen drikker jeg kanskje 5 kopper kaffe med litt fløte oppi.
Hva gjør jeg galt? Hvis noen vet svaret, så hadde jeg blitt glad.

|