Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 23:36   #833
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk! Men.. ehh..

Sitat:

Begynn på det underste håret. Plasser rettetangen ved hodebunnen på samme måte som når du skal slette håret. Strekk håret og vri tangen 180 grader (halveis rundt), og hold denne stillingen mens du drar rettetangen sakte gjennom håret fra rot til spiss. Du kan også fortsette å vri rettetangen rundt mens du drar den langs håret. Du vil da få tettere korketrekker-krøller.

Vri rettetangen utover fra hodebunnen for å få ekstra volum i bunnen. Bruk denne fremgangsmåten på hver hårseksjon. Ta de øverste hårseksjonene helt til sist.

Hæ? Strekk håret? Vri tanga 180 grader? Til hvor da liksom? Jeg skjønte ikkenoe jeg Hvis tanga liksom fremover, skal jeg snurre den rundt så den peker bakover? Og hva vil det gjøre? Kan liksom ikke skjønne at det skal gi krøller? Hjelp