Tråd: Mål!
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 21:06   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Ja, i dag hadde jeg en fin dag på utekafé på Løkka, pakka inn i pledd etter at jeg hadde vært på biblioteket og henta boka som denne tråden er tufta på!
Får nok litt følelsen av at boka hans er noe klinisk og forretningsmessig, og at det handler mye om penger. Men jeg føler jeg er i stand til å fortløpende oversette det til å være den samme essensen som hele loven om tiltrekning er tuftet på, og på den måten se på boka som rådgivende . Enkelte ting skulle jeg nok gjerne ha spurt forfatteren om, men bestemmer meg for at de delene som ikke appelerer helt overser jeg, eller tolker om til å passe til min ovebevisning. Men den blir bedre utover da. Leste første og andre kapittel om igjen, og to kapitler til.

En morsom ting var at da jeg trente yoga i dag, så ble jeg liksom så oppmerksom på en bok i bokhylla rett ved siden av. Klarte ikke lese tittelen da jeg ikke hadde linser på meg, men det var noe med bokstavene som minnet meg om skrifta på filmen ''The Rocky Horror Picture Show'' av alle ting . Så etter at jeg hadde trent ferdig plukket jeg ned boka, og da fulgte det med en til. Boka jeg først la merke til var faktisk en Silva-bok; ''Slik får du hjelp fra den andre siden'', og boka som fulgte med var ''Tankekraftens grenseløse muligheter''! Sprøtt! Dette er nok bøker som eksen min glemte å ta med seg. Han var veldig klar over det med loven om tiltrekning, men klarte så vidt jeg forsto det ikke å praktisere den i noe særlig grad, annet enn via lettere manipulering muligens . Men det føltes uansett ikke som noen tilfeldighet at jeg kom over disse bøkene akkurat i dag, selv om de vel har vært innen min rekkevidde i årevis.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat