Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 14:16   #803
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du skal da vel få for 75 timer? Altså om du ikke har jobbet mye.. Da bør du jo få samme sum om du deler det beløpet (med skatt), på 10 og så på 7,5. Evt på 75.

Ang. hvor mange timer du kan jobbe - ja, det er 37,5 time du kan jobbe da. Om du melder inn 38 timer, mister du alt. Saksbehandleren min sa at hvis jeg jobbet 40 timer en periode, og 20 den neste, kunne jeg skrive 37,5 på den ene perioden, og 22,5 på den andre, så jeg ikke gikk glipp av noe. Tror egentlig ikke at det var et "offisielt" svar, men Husk bare på at du uansett melder inn alle timene dine for en periode, og faktisk ikke jobber mere enn 50%, og trikser og mikser.. da kjæm dom og tar deg?

Jeg tror det blir mest riktig for deg å ta hele beløpet du fikk for en meldeperiode du ikke jobbet, og dele på 75 for å finne timelønn.

Forøvrig - jeg jobbet i fjor en stund 60% (som er grensen på attføring), og tjente 2000,- mere på det i måneden enn om jeg bare hadde gått hjemme. Ikke spesielt motiverende. Så får du deg en jobb, sørg for at du iallfall har god timelønn!