|
Sv: Datt plutselig ut av ketose
Søndag: Ett glass eggemelk, 1,5 liter 7up free, + litt fun light, 2 biffer, 2 pakker bacon, fire spiseskjeer seterrømme, to spiseskjeer CF og karri. Husker ikke nøyaktig hvor mye av hver grønnsak, men ca 100g purre, 100g minimais, 25g rød paprika, 100g brokkoli totalt.
Du er skikkelig flink til å holde oversikten på maten din.. men har du prøvd klibrød? 3 karb per skive og det gir deg en sund frokost med godt pålegg... godt for magen med fiber...
te er også god erstatning for lettbrus.... kanskje til og med iskald.. eller den blå nestea..
jeg mener ikke å belære altså.. men jeg går også ketolyse kuren men har valgt å spise myyye mindre .. i tillegg til at jeg velger ut alt jeg kan spise av karbs i det jeg definerer som gode alternativer... altså.. salater og lignende.. spiser mye sjømat og litt mindre av det tunge fettet........ når man får i seg fiber går vekttapet fortere og man slipper å føle seg uvell i kroppen..
ihverfall de tipsene ketolyse legen gav til meg.. han derre thorkilsen.. er det ikke det han heter..?