|
Sv: November-startere
Opprinnelig lagt inn av Stixiepix, her.
Sliter litt for tida. Har gått opp ett kg viser vekta siste veka. Prøver å holde oppe positiviteten, det har eg lært er viktig, mye på grunn av dere her inne ! Har ikkje vegt maten min, kanskje eg også burde prøve det ja. Har ikkje spist noko ulovlig heller, men kanskje litt for lite grønnsaker og for lite trim. Har gått litt tur men -det blir for lite.
Nå føles det som ett ork og lage seg mat. Er lei av egg, kjøtt og fisk. Liker ikkje grønnsaker særlig godt. Off, no er eg en sytekopp !!
Nei, dette går ikkje. Eg kan no heller glede meg over dei kilo eg har mista dei siste 4 vekene :-)
Æsj ja... kjedelig når det stopper opp. Og enda verre når man går opp! Man blir jo så utålmodig! Har gått opp og ned samme kilo i snart 2 uker. Er kjempekjedelig, og jeg begynner nesten å bli stressa med hva jeg gjør feil. Men samtidig VET jeg at jeg gjør alt riktig, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet...sukk...
(jeg veier meg jo daglig så jeg vet at det ikke bare er tilfeldigvis høy vekt på veiedagen min)
Jeg er heller ikke glad i grønnsaker, liker best potet jeg da... Så det blir til at jeg bare må presse i meg litt for å få opp karb-antallet. Og i det siste har jeg begynt å få problemer med å få i meg egg og bacon! Men det går ned, enn så lenge. Kan ikke lage meg brød heller, for det vet jeg av erfaring at er en stopper hos meg. (gikk på ketolyse for 2 år siden)
Det er lurt å veie maten , iallefall grønnsakene. Det gjør jeg , for å være sikker på at jeg holder meg sånn ca på 15 karbs. Veier rømme og fløte også, jeg. Og å skrive matliste er lurt for da ser du lettere hva som funker eller ikke funker. Jeg skriver matdagbok inne på journalen min. Link finner du like over tickern min.
|