|
Sv: November-startere
Hei igjen, jeg har vært fraværende en periode pga sykehusinleggelse. Ikke noe farlig Mens jeg var innlagt hadde jeg intravenøst et par dager, etter det orket jeg ikke noe mat. Etter at jeg kom hjem har jeg ikke vært noe flink føler jeg. Jeg spiser ketomat og er trofast til kuren, men jeg har sluttet å veie maten pog føre det inn på diett.no. Veier dere alt dere spiser? Synes det er så styrete, også å måtte lage til mat når jeg skal ut.
Jeg har testet med stix et par ganger, da er den på nr 2, rosa. Men jeg har forstått det slik at man ikke nødvendigvis går ned selv om man er i ketose?
Jeg bruker en del ferdigdressinger og spiser 1 boks cottage cheese til kvelds med og kanel, er det dumt? Føler at jeg ikke går ned. Jeg har ikke veid meg siden jeg startet, vil heller merke på klærne at jeg går ned.
Jeg lager ikke noen av oppskriftene, gidder ikke... Sliter veldig med motivasjonen nå før jul. Jeg har alltid sprukket rundt advent/jul. enten fordi jeg tar en liten bit småkakedeig som utløser et stort skred av matorgier, eller julaften med ribbe og svor. Én bit svor er tenningen som skal til for den store sprekken.
MEN, jeg opplever at mat som jeg tidligere har sett på som forbudt - dvs alt med fett, ikke lenger har den samme makten over meg. Tidligere kunne jeg overspise om jeg tok en liten bit forbudt mat. Men nå kan jeg nøye meg med mer moderat inntak fordi det er tillat i denne kuren. En kjempeseier egentlig når jeg tenker på det 
|