Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 16:53   #11
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: 0,015 pr gr?? Kan dette stemme? Skjekk ut denne.....

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er det forskjell på næring fra produsent til produsent altså? Produsenten er vel uansett ei høne? Tror ikke hver enkelt produsent regner ut hvor mye næring det er i ett egg så de forholder seg vel til samme greie alle sammen.

Når en matvare inneholder under 1 KH så trenger ikke produsenten opplyse om akkurat hvor mye det er. Han kan like godt skrive 0. Så jeg hadde regna HVERTFALL 0.9 pr egg

0,9 pr 100 gr= nesten 2 egg. Det er det som står i matvaretabeller jeg har sjekket hvertfall Regner Prior som rimelig seriøse til jeg har bevis på noe annet, står det 0,1 pr 100 gr, regner jeg det. Det er mulig det er forskjell på foret til hønene , ikke vet jeg. First price sine inneholder 0,9 pr 100 gr feks.Vi får satse på det går bra med helsa vår alle sammen, om vi regner det littegranne forskjellig, eller?

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat