Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-09, 17:03   #780
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du må jo vite hve du får pr dag?!?!?
Dagpenger er 2 promille av fjorårest bruttolønn, eller snittet av de 3 siste årene om det er beste for deg!

Står det ikke på slippen din hva som er grunnlag eller utbetalt pr dag?

Nei, jeg vet ikke hva jeg får hver dag, kun hver fjortende dag når lønnsslippen kommer, har ikke brydd meg med å regne ut dagsatsen da det ikke har noen relevanse. Står ingenting om det i slippen heller.
Dagpenger er 62,4 prosent av hele fjorårets inntekt (i mitt tilfelle), eller 2,4 promille pr dag. Men det er jo ikke det jeg er interessert i å vite! Jeg vil vite hvor mye jeg blir trukket for for hver time jeg noterer opp på meldekortet mitt! Jobber litt i tillegg til dagpenger.
Det eneste som står er: ''Utbetalingen graderes i forhold til antall timer du har arbeidet i meldeperioden.''
Ikke noe om hvordan summen for hver enkelt time man jobber ved siden av regnes ut eller hva den er dersom det er en fast sum.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥