|
Sv: Noen andre oktober-startere her?
hei du Velkommen innom oss. For å få den tickeren så går du inn på den adressen som ligger ovenfor en slik vektlinje. Husker ikke helt hva den het: www.ticker.com eller noe slik. Så, er det egentlig bare å følge beskjedene du får. Jeg fikk det nå til jeg, så da må det funke for andre også ser jeg for meg 
Har vært der du er. Hvor jeg har prøvd, men liksom aldri fått noe igjen for det. 2 kg, og det har gått kjapt, å så har det stoppet opp der. Og mange innpå her vet at jeg slet noe forferdelig de første 4 ukene, hvor jeg gikk kjapt ned 3 kilo alt første uka, så sa det stopp. Og jeg holdt på å gi opp flere ganger. Men, her inne var det alltids noen som dro meg opp igjen, gav meg en forklaring, beskjed om ikke å gi opp, men gi meg selv noen uker til. Og plutselig så løsna det litt igjen, så er det stille ei stund, og akkurat når du holder på å gi opp igjen, så kommer det litt belønning. Iallefall så er det slik min kropp fungerer. Det går i rykk og napp istede for jevnt ned. Største problemet mitt nå er å få i meg nok fett tror jeg, derfor er jeg inne i en liten stop igjen. Så, må ut å handle litt idag, fløte, seterrømme, meierismør, macadamianøtter og noen poser bacongull Så, blir det å kaste innpå med fett de neste dagene, for å se om det løser seg opp igjen. Min krisemat er Norvegia. Når jeg er sulten på et eller annet, så tar jeg noen skiver med norvegia. Fullt lovlig, lite karbo, mye fett og proteiner. Så, pass på å alltid ha en i kjøleskapet. Ruller du sammen noen skiver kokt skinke, kalkunpålegg el. l sammen med noen skiver ost, så har du faktisk noe kjapt å hive innpå ved kriser...istede for å ta noe som egentlig er neimat.
Nok nok, ha en flott dag videre.

|