Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-09, 00:45   #18
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk
Thumbs up

Sv: Ned 10 kg til jul: (frem til jul) - skravletråd

Tenker veldig slik som Kitt!Skal ha "juksejulaften" 12. des.Ungene reiser til sin far i julen. Da blir det litt godt, ikke noe potet el, men litt marsipan og kanskje en pepperkake. Dagen etter har minstejenta familieselskap, men da greier jeg nok å holde meg innenfor mine 15 karbo, severer vafler, gele etc som jeg kan spise. Så blir det full ketolysesatsing til lillejulaften kveld,"fri" da til 2. januar, da er er det på igjen. Har bare holdt på med dette i 2 mnd, så folk synes kanskje det er tidlig å ta pause- blir ikke ris, potet, pasta i julen nei- men litt kaker og godt blir det.( Skal lage litt lavkarbogodt, for å berge litt bedre)Men jeg har levd sundt å prøvd å gå ned i vekt siden 06, periode på 1 1/2 år på pulver på 90 tallet også.Har trent hver uke siden 03, har slitt og kjempet i årevis føler jeg, trodde jeg var "trygg" og skulle stabilisere etter endeløse ingers rugbrødkurer i fjor sommer, da la jeg på meg masse!!!! Fikk sjokk et halvt år etterpå, da jeg gikk på vekten igjen...Siste gangen jeg skal føle meg trygg! Holdt på fra jan-okt å fikk bort 2kg......grrrr. Min kropp har blitt"herjet" slik med at det går ikke lett for meg, men å gå opp- DET er lett!! På 2 mnd med ketolyse har jeg gått ned 4,4. Med min flaks kommer alt på i julen fordi om jeg er litt på vakt, MEN det hadde jo vært enda verre hadde jeg ikke gått ned noen kg før jul først. Skal holde på til jeg er i mål, om det så tar meg flere år- men da MÅ jeg få et par pauser i året altså.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat