Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 21:20   #179
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Veldig sent ute denne uka, men men. Hektiske tider :-) Slik er det vel i alle hjem disse ukene ser jeg for meg. Selv holder jeg på med mva periode, så journalføring av bilag er mitt kveldsfordriv denne uka, skrekk og gru. Liker det slett ikke, men MÅ, noe MÅ man bare gjøre.
Når det gjelder vekta, så må jeg si jeg er stor fornøyd. Jeg er nå nede i 68 kg, har vært det hver morgen 3 siste dagene, og da kjører jeg den inn. Gjerne 0,5-1 kg tyngre om kvelden, men så lenge vekta viser stabil morgen, så er det stabil, hihi.
Jeg har hatt noen sprekker, så jeg er nok ikke i ketose i dag. Det har blitt noen noe frukt på meg siste dagene, samt at jeg har gått litt lei av mat...og da blir en gjerne litt sulten og det er skummelt. Men, jeg krysser fingrene på at det holder seg og at jeg greier å kjøre meg inn i rute igjen. 68 kg var nok del målet mitt, så neste delmål nå blir 65. Men, det målet har jeg ikke formeninger om å nå før over nyttår. For nå i jula må jeg tillate meg noen sprekker. Det er tross alt jul kun en gang i året.
Iallefall, vekt start 73 (men jeg var 74 i vår da...) nå 68, så 5 kg ned på Ketose. Var nok sant som det ble sagt kroppen måtte ha litt tid på å komme seg igang.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat