Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-09, 17:41   #219
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Det er godt at flere her har en "forbannelse".
Jeg spiser godt med gr.saker, men er litt usikker på denne geleen jeg spiser. Lager av fun light og gelatinplater. Toppes med krem.
Nå får jeg komme meg på vogna igjen etter mensen. Har ikke spist noe jeg ikke skal, men mye søtningsstoffer kan jo være en partystopper

Stå på du også pleiadane. Detta klarer vi vettø.

Jeg lager gele av ferdig gelepulver fra Heistad, bringebærgele med 0 karber og 0 fett. Den spiser jeg enten med pisket krem, eller om jeg ikke gidder, bare med litt fløte. Den kan du lage som fromasj også, oppskrift på pakken. Det tror jeg ikke har gjort noe fra eller til for meg, heldigvis, for den har vært god å ha! Ja visst klarer vi det! Nå skal jeg lage meg egen middag, biffstrimler stekt med grønnsaker og litt sopp, surre det i litt fløte og rømme til det blir tykt og godt! Mannen min skal spise smalahovud og kålrotstappe med en kamerat i kveld. De skal få kokkelere alene på kjøkkenet og jeg skal holde meg langt unna spisestua, for å se et sånt "hue" liggende å glise til deg på tallerkenen, DET orker jeg ikke. Igjen, lykke til - det gjelder alle sammen!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat