Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-09, 17:09   #337
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Lastet ned og så "Veronica decides to die".. nyydelig! Er med Sarah Micheller Geller, hun Buffydama. Boka er av Paulo Coelho, veldig bra den også.. Men har du ikke lest boka, anbefaler jeg faktisk ikke å lese den før filmen. Sier ikke hvorfor

Trenger forøvrig tips til en typisk guttefilm, skal leie ikveld til min kjære! Jeg prøvde å få han med på New Moon ikveld, men det var ikke sjanse i havet nei! Vi så Rocky 4 her for noen uker siden, og han syntes det var såå tøft da. Jeg klarer sånne filmer hvor det er LITT handling, men filmer hvor kjører bil kjempefort i to timer, miksa sammen med litt vold og sånt.. neh, det kan jeg spare meg for! Elsket forøvrig Kill Bill.. herregud jeg har aldri følt noengang at latteren min har vært mere sadistisk enn da!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat