Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-09, 07:39   #3
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: 2 spørsmål om mat på lav-karbo

Opprinnelig lagt inn av Mettek, her.

Har bare noen spørsmål angående mat på lav-karbodiett:

1. Kan man spise fiberrik? Det står på pakken at det er 3,1(?) karbohydrat pr skive.

2. Hva kan man bruke i stedet for soyaprotein, soyamel(?) og bakemix fra ketolyse?

Det ervanskelig å svare på spørsmålene dine ettersom at kostholdsfilosofien din er "lavkarboish"

1. Er kostholdet ditt egenkomponert er det bare du som vet hva du kan spise og om fiberrik er noe du tillater deg. Skal du bare kutte litt i karbene er det jo helt ok. Skal du leve ketogent ville jeg valgt å bruke karbene mine på grønnsaker istedenfor.

2. Det kommer an på hva du skal bruke det til. Selv bruker jeg stort sett aldri soyaprotein eller bakemix, og synes jeg kommer langt med fiberhusk eller mandelmel. Men det er jo ikke noe en til en forhold mellom bakemix eller soyaprotein og fiberhusk/mandelmel. Var det en spesiell oppskrift du tenkte på?